Sabtu, 19 Mei 2012

HAPPY =)

Assalammualaikum :c:
Haii , lama tak taip menaip .. maap larhh tengah exam tu larhh tak taip menaip ..
Rindu rasa nya dekat blog simple nie ...
sebenarnya , 16 MAY 2012 hari ulangtahun kapel saya dengan my hubby abdul ghani
sudah genap 3tahun 3hari bersama dengan nya :face9: .. hope my hubby tak buatt hal lagi macam hari tu . sakit pulak hati kite :face42: . hal kejadian hari tu sudah di selesai kann tapi hati tetap tak boleh lupa kann apa yang terjadi ketika itu sungguh sedih , sakit hati , geram , meyampah , benci dan macam-macam lagi .
Hati ku telah berbunga:59: kembali bersamanya . saya sayang abdul ghani
sampai mati aku sayang dia . saya akan jaga hati , perasaan dan diri nya sampai bile-bile .
AMIN ! okeyy larhh nak tido dh .. jam pun nak dekat pukul 1.00 pagi .
selamat malam sayang ! :face19: btw , tolong doa kann tok saya exam hari isnin .. SALAM !

Tiada ulasan: