Rabu, 2 Mei 2012

benci and tak ada mood

Assalammualaikum blogger ..

Malam nie saya tak ada mood larhh .. tension , sakit hati dan rasa nak nangis pown ada .. :face29:
Nak tahu tak kenapa .?? :face74: PAKWE saya skandal ngn MEMBER tak rapat saya ..
Macam nie cerita nya ..
ISNIN malam saya on MUKABUKU .. saya selalu off chat MUKABUKU saya ..
tertiba hati nie rasa nak on chat .. da on tu kawan baik saya Alexa Amylia cakap at saya
pakwe saya Abdul Ghani dengan ELYNA IRONBRIDGE .... :2:
Saya sakit hati gila , pompuan tu melampau .. Dah tahu laki tu ada awex jangan larhh
layan nie tak layan jugak . Ha amik kau kene maki free dari aku :25: . betina tu nasib je aku
tak tampo lagi , law tak compom kau tukar skolah .. :face43: ..
BETINA tu gatal , gedik ! tah tak laku nak laku-2 kann jugakk .. kann dapat sakit !
korang tahu tak Betina tu tak malu . dh larhh amik pakwe orang pastu siap letak wallpeper lagi at hencet dye .. YA ALLAH ! xmalu nya dye ...
sekarang nie mesty dye frust menonggeng .. baru skandal berapa hari da SAYANG ! OMG
jatuh gila maruah koe ! ....
~ Thankyou to my pegintip peribadi saya sebab report apa yang terjadi ~ :n:

Tiada ulasan: