Selasa, 13 Mac 2012

cemburu

                              Assalammualaikumm
selamat petang ! adushii ! cemburu tengok blog korang .Blog korang cantek-cantek belaka tk macam blog saya nie HODOH kann :( hurmmmmmm .... korang tk nak kongsi ke idea-idea untuk tambah dalam blog saya supaya jadi cantek  macam blog korang tu . Tu pun kalau korang baik hati kannn .. oke larhh kalau korang nak kongsi idea-idea tu korang balas komen di bawah nie eh tk pun kat shoutbox pun bley .
k, byebye .

2 ulasan:

Eliz Qaira berkata...

Hyep.. Blog awk mane ade hodoh..
Hmm.. Eliz bleyh tolong ajar.. Nnti Eliz buat tutorial macam mane nak blog cantik.. Selalu-selalu lah jenguk blog Eliz okeyh.. ^^

miSsz tykah berkata...

oke , thankYOU dear :)